Spordikihlvedude seadustamine võib olla spordi jaoks hea uudis
Eurooplased on aastaid armastanud spordi peale kihlvedusid panna. Hiljuti sai see ka enamus ühendriikides Ameerikas seadustatud. Kuigi 1992. aastal lobisid Ameerika spordiliigad võidukalt, et kongress keelustaks igasugused spordikihlveod, siis 2018. aastal võttis Ameerika Ülemkohus vastu otsuse, mis võimaldas igal ühendriigil seda legaliseerida.
Tänapäeval on kihlvedude protsess muutunud üsna enam kasutajasõbralikuks, mis tähendab, et enam ei pea kihlveo sõlmimiseks minema kihlveokontorisse, vaid seda saab ka teha internetis ja nutitelefonis. Seetõttu on sellised pakkumised nagu Optibet promokood 2023 tänapäeval nii populaarsed! Kokkuvõttes, muudab see spordivaatamist üha populaarsemaks, sest ka noorem põlvkond on huvitatud mängude tulemusest ja elavad sportlastele innukalt kaasa. Näiteks Jalgpalli Maailmameistrivõistluste ajal olid paljud jalgpallile kaasa elamas koos sõpradega kas teleka ees või siis baarides, kus võis seda telekast vaadata. Ning koos sõpradega elati ka erinevatele meeskondadele kaasa, ning oma toetust väljendati ka kihlvedudega internetis. See andis omakorda jalgpallifännidele põhjust põnevalt jälgida mängude tulemust, ning jagada oma poolehoidu ka sotsiaalmeedias ja sõprade seas. Tulemuseks on palju suurem publik, kes elas jalgpallile kaasa ning see võimendus omakorda sotsiaalmeedias.
Spordi populaarsuse kasvuga tõuseb ka huvi sponsorite hulgas toetada teatud mängijaid ja meeskondi, et oma brändi võimalikult suurele publikule edastada. See tähendab omakorda suuremat kasumit meeskondadele, kes saavad seda investeerida klubi või individuaalse sportlase treeningprogrammi, spordivahenditele ja treeningväljakutele. Lisaks on sportlastel võimalik meelitada ligi tulevast talenti noorte spordihuviliste näol, sest tänu spordi populaarsusega tõuseb ka huvi sellest osa võtta.
Kui spordi kihlveod on seaduslikud, siis ei maksa kihlveokontorid ega ka võitjad teatud makse. Spordialad, mis näitavad edukalt, et spordimängud ja mängijad on ausad võidavad kahekordselt – suur turg ning kaasaelajad, kes tulevad kohapeale toetust avaldama või järgivad ausat sporti meedia kaudu. Sellise loogika järgi on palju kasulikum hoida spordikihlvedude turg seaduslik ja aus selle asemel, et seda kõrgete maksude ja regulatsioonidega hävitada.
Samuti tähendab spordikihlvedude seadustamine, et seda on võimalik reguleerida. Hiljutised uuringud on näidanud, et kihlveokontorid, mis teenivad kiirelt raha välja klientide pealt pakkudes neile krediiti, kasutavad tegelikult ära just neid, kes on kihlvedude sõltuvuses. Kui kihlvedude tegemine on seaduslik, siis on võimalik kihlveokontoreid kontrollida, et nad ei saaks ära kasutada neid inimesi, kellel on kihlveo või hasartmängusõltuvus.
Meedia ja sport
Spordi edastamine televisioonis ja raadios on juba aastaid näinud järjest kahanevat publikut. Spordi kihlvedude seadustamine toob kaasa aga palju suurema vaatajate ja kuulajate hulga, kes elavad põnevalt kaasa oma lemmikmeeskonnale või lemmiksportlasele. Spordikihlveo sõlmimine toetuseks ei tähenda, et kihlveo kaotus tähendaks suurt nördimust, sest nüüd on võimalik teha panuseid ka väga väikeste summadega omaenda telefonist või arvutist. Mida suurem hulk inimesi sõlmib spordi kihlvedusid, seda suurem hulk inimesi jälgib ka sporti kas televisiooni või raadio kaudu, et näha mängu tulemusi. See tähendab, et kasumit ei teeni mitte ainult kihlveokontor, vaid ka meediakanal ning lõppkokkuvõttes ka sportlased. Suurema publikuga, on ka palju suurem huvi firmadel end mängude ajal reklaamida või sponsoreerida sportlasi, et edastada oma brändi vaatajaskonnale.
Näiteks Inglismaal, vedasid kihlvedajad kokku üle $20 miljardi peale kihla, mis tõi 2017. aasta finantsaasta lõpuks kokku üle $3 miljardi kasumit kihlveokontoritele. Sellest kasumist saavad kiiresti oma osa ka meediakanalid ning samuti ka spordimeeskonnad ja sportlased. Hinnangute kohaselt, investeerivad Inglismaa kihlveokontorid umbes 20 kuni 30 protsenti oma kasumist tagasi reklaami, mis on enamasti kasutatud televisioonis.